saratherese

Alla inlägg under februari 2013

Av Sara Göthberg - 26 februari 2013 10:41

Ojojoj.. vaknade halv sju ^^, fixat allt det sista och är färdig och redo för avresa mot arlanda!! Det blev inte mycket packning alls, min ryggsäck är inte ens halvfull!! Men handbaggaget är däremot proppad med nödvändigheter! :) Weeei ska bli så roligt att träffa Carlos på Arlanda! Det känns dessutom bra att det var -10 när jag vaknade i morse och nu typ -5... mot värmen Sara Therese +35!!!! Känns så sjukt kul att äntligen åka iväg!!


En mycket lätt ryggsäck men desto tyngre handbaggage!   

Och självklart måste lilla Doris följa med! :) 



Soooo Looooong!!!   

Av Sara Göthberg - 25 februari 2013 10:07

Woho!! Sista dagen innan avgång och allt vad den innebär är nu här! Jo tack- jag har resfeber! Måste försöka få ordning på packningen och ta med mig så lite som möjligt.. Men svåårt! Redan tagit bort så mycket så har typ inget med mig :O men spännande är det, fattar inte att det är imorgon jag ska åka! Men jag har ju min nya fina ryggsäck att packa i! I Bangkok måste jag köpa en hatt också! Då kommer allt kännas som vanligt när jag är på resande fot! Snart bär det av!! Hehe lite på liknande sätt som förr när jag reste ;D...

Av Sara Göthberg - 21 februari 2013 10:49

 

Nu är det dags för ännu en äventyrsresa! Denna gång bär det av till Thailand! Jag kommer börja min resa tillsammans Med Carlos Andres Leon som jag fått kontakt med via reseguiden! Det känns som om vi kommer ha riktigt kul tillsammans och det kommer bli en awesome resa!! Kommer avsluta resan på resande fot själv i tio dagar. Thailand here we come! Avresa 26e februari! Mot nya äventyr och skapa nya häliga minnen! Förväntas vara tillbaka 28e mars.


Förra resan bar av till Malaysia och Singapore med min mormor.. Härliga minnen därifrån!

 

Presentation


min, saratherese's alldeles egna så kallade diary, dagbok, klotter eller liknande..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards