saratherese

Direktlänk till inlägg 25 februari 2013

Resfeber!!

Av Sara Göthberg - 25 februari 2013 10:07

Woho!! Sista dagen innan avgång och allt vad den innebär är nu här! Jo tack- jag har resfeber! Måste försöka få ordning på packningen och ta med mig så lite som möjligt.. Men svåårt! Redan tagit bort så mycket så har typ inget med mig :O men spännande är det, fattar inte att det är imorgon jag ska åka! Men jag har ju min nya fina ryggsäck att packa i! I Bangkok måste jag köpa en hatt också! Då kommer allt kännas som vanligt när jag är på resande fot! Snart bär det av!! Hehe lite på liknande sätt som förr när jag reste ;D...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Göthberg - 28 mars 2013 06:54

Ojojoj mycket har hänt sedan jag skrev senast! Förra veckan blev det en hel del party såklart eftersom det är så sjukt roligt på koh tao pubcrewl!! :) vi hade riktigt skoj!! Haha det var galet kul när aircon (en annan Matt) hängde efter mig och Jen...

Av Sara Göthberg - 20 mars 2013 11:37

Yeeeah!! Så här ligger det till.. Vi är ett gäng på typ ja jag vet inte ens hur många för det är lite olika men mellan 5-10 som hänger i vårt rum 121.. Eller ja mest på balkongen och så har vi fler som hälsar på varje dag. :) trivs riktigt bra i 121!...

Av Sara Göthberg - 16 mars 2013 09:11

Visa run med min Matt! Weeei 14e mars åkte jag och min Matthew till penang, Malaysia. Vi tog nattbåten vid nio från koh tao till surranthani. Det var supermysigt, ligger på smala madrasser på olika plan :) på morgonen blev vi hämtade med minibuss oc...

Av Sara Göthberg - 15 mars 2013 03:18

Jag vet att jag är sjukt dålig på att uppdatera bloggen men hallå ursäkta mig jag har fullt upp med att göra ingenting!!! :) iaf så 5 mars var det avfärd till koh tao för mig och Carlos men tyskarna (våra tyskar) stannade på koh phangan 3 dygn till f...

Av Sara Göthberg - 15 mars 2013 03:09

Half moon dagen.. 4mars Shit vaknade ganska sent, men la mig ju sent också! Vilken röra i bungalowen med sex personers packning! Men riktigt kul!! Mötte upp Norrisen och hans kompis jaakko (2svenskar) vid hamnen och så visade vi dem vart de kunde bo...

Presentation


min, saratherese's alldeles egna så kallade diary, dagbok, klotter eller liknande..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards