saratherese

Alla inlägg den 28 mars 2013

Av Sara Göthberg - 28 mars 2013 06:54

Ojojoj mycket har hänt sedan jag skrev senast!
Förra veckan blev det en hel del party såklart eftersom det är så sjukt roligt på koh tao pubcrewl!! :) vi hade riktigt skoj!! Haha det var galet kul när aircon (en annan Matt) hängde efter mig och Jen och vi sprang åt olika håll hela tiden, kul kväll!! Och självklart bad i poolen på nätterna! Roligt att Jens mamma Lynn är här och hälsar på också och hon hängde med och partajade på barrundan!! Men den senaste veckan har vi jag och min Matt tagit det lugnt på kvällarna och hittat på saker på dagarna. På kvällarna har det blivit movienight! Några kvällar har gänget varit med och då har vi varit runt åtta pers som tittar på film på en dator, hihi! Andra kvällar har det varit jag och Matt när de andra festar, helt underbart! (Förutom på nätterna när de andra kommer in och väcker oss) och shit alltså, aldrig förut sovit i så obekväma sängar- min rygg är helt förstörd!! Det var roligt häromkvällen, hela gänget gick till farangos för att äta, sen till seveneleven för snacks och sen film. Kändes mysigt! Vi gör annars ofta också beställning och får maten levererad :) zest är favoriten = sallad och macka!! :) jag och Matt gick ut själva för att äta i förrgår, på saire saire (eller hur det nu stavas) jättemysigt <3 sen kollade vi på 50 first dates. På dagarna.. För typ en vecka sen gick jag till wind beach massageställe och bad om 30 min rygg och nackmassage och dem sa okej.. Hmm jag fick en timmes fullbody!! Läskigt!! Blev lite besviken! Finns ett ställe som jag gick till iförrgår som heter silver sands, där var det underbart och de lyssnade på vad jag ville men shit vad de tar i! Vi hyrde fyrhjuling för några dagar sedan och hela gänget åkte till sharkbay för att snorkla.. Ja den delen gick inte så bra för mig för det var så sjukt mycket koraller överallt så ville inte simma ut och inte kunna stå någon stans. Jag Jeff och Matt höll oss ganska när land och de skrattade åt mina ståproblem och rädslan för allt som finns i vattnet!! Men hey!!! Jag lyckades se en svart fisk :D de andra såg hajar och sköldpaddor m.m sharkbay är ett bra ställe för snorkling om man pallar simma långt och inte kunna stå! Eftersom vi hade fyrhjuling käkade vi i haad mae på kvällen, billigare där än saaire saairee. Vi köpte massa nya filmer också! Dagen efter vaknade jag och Matt tidigt och åkte till freedom beach, åt frukost badade och solade! Annars har han och jag hängt massa på stranden på saairee saairee och chillat på balkongen och spelat biljard! Igår hade vi värsta mysiga dagen! Vaknade tidigt och gick till stranden! Där åt vi grillad majskolv till frukost, kastade frisbee, badade och solade. Sen dusch och lite chill på vår balkong innan vi gick till zest för att äta. Efter det tog vi en promenad och sen fick matt massage medan jag gjorde manikyr och pedikyr! Beställde pizza på kvällen tittade på film och somnade tidigt -underbar dag!! :)

Jag trivs och är jätteglad!! Idag kommer aircon och Jeff tillbaka från visarun så ikväll ska vi partaja eftersom hela gänget är samlat igen måste vi fira!! :)

Ja just det! Längtar till söndag!! Då flyttar vi in i vårt huuus!! :) och just det, kan nämna att jag kommer hem1a juni!! Och en sak till.. Kan inte ladda upp bilder här, dåligt wifi!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


min, saratherese's alldeles egna så kallade diary, dagbok, klotter eller liknande..

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards